SEMINAR RUQYAH DAN MOTIVASI siri 2

Kata Hikmah

Friday 23 November 2012

Peserta Homestay Survivor 3 (Kajang)

Peserta Homestay 3 
(16 tahun- Bangi, Selangor)
[Tempoh pemulihan- 2+1 minggu]






Testimoni;
" Saya telah menjalani program homestay survivor ini selama 2 minggu 5 hari. Alhamdulillah, saya berasa sangat gembira kerana sepanjang berada di sini saya tidak ketinggalan untuk solat secara berjemaah pada setiap kali solat fardu berbanding sebelumnya. Saya sangat berterima kasih dengan fasilitator kerana telah mendidik, menasihati, dan mengajar saya tentang kepentingan dan kewajipan solat, dan siapa sebenarnya diri kita yang selalu sombong berjalan di bumi Allah ini! Setiap hari, saya berpeluang mendirikan solat malam. Alhamdulillah, saya juga sudah hafal Surah Yasin, juzu' 30 (surah-surah lazim), dan mengetahui beberapa jenis zikir (zikir fatimah, zikir Nabi Yunus, zikir tauhid dll..) Insya-Allah, saya berazam mulai pada saat ini saya akan mulakan hidup baru sebagai muslim yang bertuhan dan beribu bapa..."

No comments:

Post a Comment